Isnin, 3 Mei 2010

NGAP STEMBOT DEKAT DANAU

Nyum,,nyum,, ohh sedapnya kelazatan steambot yang dimakan dengan kuah kacang,pedas dan kuah manis hoho..rasa tiap-tiap hari aje nak makan...





Kalau diikutkan hari khamis malam aku dan My love nak pergi mencekik tapi disebabkan esoknya kerja terpaksalah dimakan dalam mimpi dulu..masa tu tekak ni dah tak boleh nak makan yang lain..makan nasi pun boleh rasa macam steambot.nak kata macam mana tu??mengidam gila-gila dah ni T___________T


Masak kan dulu..

Balik kerja Jumaat tu memang tak sabar nak pergi Danau Kota HAHA..malam tu dalam jam 10.30pm, pergi-pergi terus nampak abang botak yang selalu jual stembot tu..hoyeyyy!! apa lagi terus ambik pinggan dan pilih 10 cucuk untuk aku sorang! Anda tak percaya? terpulanglah..My love hanya makan sikit aje sebab dia termakan nasi sebelum tu..



Fuhhh sedap giler..

Nikmat betul makan steambot ni ko tau...tapi aku memang tak boleh blah dengan stembot Joney (eh betul tak ejaan aku ni haha) dah lah tak puas makan tapi harga mak datuk rasa macam tak berbaloi...sekali aje aku pergi lepas tu jangan harap...dahlah mat bangla aje yang banyak kerja dekat restoran tu..


Ok dah boleh angkat..
Ok sudah kenyang terus ke Kaki-kaki reflexsologi....nanti aku cerita dalam entry yang akan datang..ehh tiba-tiba teringat lagu Amy Mastura akan datang...
Oklah nanti jangan lupa datang blog aku lagi tau..aku paksa ni HAHAHAHA...

3 ulasan:

  1. sedappppnyerrrrrrr..............
    steam boat ngan yong tau fu sama tak dik? he he he
    beh kurang jer kan.......

    BalasPadam
  2. woaaaaaaaaaaaaaaaaa...lain mcm care steamboat die laa nurul...best nieh...mmg nampak sedap...ngencis akak ....syok gak kalo mkn camni...selalu mcm kat johnys tu...tu dah biase sangatkan....

    BalasPadam
  3. akak memang suka makan steamboat gini. dlu kat kg, murah giler nurul.. secucuk baru 30sen jer.. sekaragn ni jer dah mahal..

    BalasPadam

♥♥ CONTENGLAH KOMEN ANDA DISINI ♥♥

Copyright © DiaRy OnLiNeKu... | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in